pondělí 5. ledna 2015

Design, desing, desing

  aneb jak je důležité mít grafičku  Pořádat módní akce  je cesta trnitá, zejména  v případě, kdy po ní klopýtá někdo, kdo chce do světa módy proniknout ze  zcela  jiného oboru.  Tak  třeba   propagace.  Naše  první    seznámení začalo    nevinně.

Připravovali jsme naši první velkou módní show na zámku Sychrov. Stanovili jsme datum  akce, oslovili módní návrháře, sestavili   program,  začali chystat choreografie. Najednou  vyvstala otázka. Jak se o chystané akci dozví veřejnost?  Odpověď nebyla  tak těžká. Informaci o chystané akci dáme na web,  facebook,  napíšeme maily, vylepíme plakáty,  ale ... musíme mít pozvánku!

Vznikly první pozvánky za pomocí běžných počítačových  programů, vkládali jsme fota, obrázky, hráli si s druhy  písma. Stále to nebylo ono,  něco chybělo,  pozvánka působila neuměle,  nedokončeně.   Pozvánka totiž  není jen  text,  je to  hlavně design.  Design rozhoduje o tom, zda  si text přečteme nebo hodíme do koše  bez povšimnutí.

Jednoho dne při čekání  u kadeřnice, jsem listovala  časopisem, prohlížela  si reklamy a  články.  Bylo to jasné,  propagační materiály  a pozvánky  nám musí navrhnout profesionál. Krátce na to jsme  se setkali s grafičkou,  Marií Flodrmanovou  http://www.design78.cz   / .   Pracovní setkání bylo skvělé, a skvělý byl i výsledek, návrh pozvánky.   Před námi  ležela  pozvánka na dětskou akci, která jak by volala  přečti si mě,  přečti!

Od té doby  víme - MÁME GRAFIČKU ! 


Naše pokusy o pozvánku 

Pozvánka od profesionála



Pár tahů tužkou,  odpoledne u počítače     a je tu logo.




Někdy je třeba připravit reklamní stránku do časopisu


Fashion club 2012/11

Žádné komentáře:

Okomentovat